Vizuální identita | Redesign

Daktela

Vizuální identita ve spolupráci s Katarínou Vargovčíkovou

Poskytuje vlastní řešení pro komunikaci se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti a také pro komunikaci uvnitř firem.

Jedná se o komplexní vizuální identitu, kde je nové logo lehce inspirováno původním logem, avšak s moderním designem. Symbol z loga se stal klíčovým prvkem celé identity a je opakovaně používán na různých propagačních materiálech. Zároveň vznikl také pattern sestávající se z opakujících se symbolů, který dokáže osvěžit mnoho materiálů. Barevná paleta červené, světle modré a tmavě modré byla pečlivě vybrána a harmonizuje s profesionálním dojmem společnosti. Celkově má práce nový, jednotný vizuální styl, který efektivně reprezentuje poslání a hodnoty firmy.

Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková
Vizuální identita - Daktela - Grafický design Andrea Houšková

Někteří z mých klientů

Andrea Houšková grafický design - Unicef
Andrea Houšková grafický design - ELAI
Andrea Houšková grafický design - ČDIS
Andrea Houšková grafický design - DVI
Andrea Houšková grafický design - Amnesty International
Andrea Houšková grafický design - Daktela