Vizuální styl festivalu | Kreativní slogan

Čtení ve vlaku

Originální vizuální styl založený na textu a typografii.

Pro Festival Čtení ve vlaku, během něhož ve vlacích předčítají ze svých děl přední čeští spisovatelé, jsem vytvořila inovativní vizuální styl zaměřený čistě na typografii, která je neodmyslitelně spojena s čtením.
 
Vymyslela jsem několik kratších i delších textů, které vypráví příběh o cestě na festival. Do těchto příběhů jsem zakomponovala jména autorů a název festivalu a barevným odlišením těchto slov jsem zvýraznila hlavní sdělení. Hlavní barvou vizuálního stylu je výrazná růžová v kombinaci s tmavě modrým textem a žlutě zvýrazněnými jmény autorů. Tato kombinace barev přináší dynamiku a atraktivitu celému vizuálnímu výrazu a přitahuje tak pozornost na první pohled. Výsledkem je poutavý a efektivní vizuální styl, který představuje Festival Čtení ve vlaku z originálního a inovativního pohledu.
Vizuální styl festivalu Čtení ve vlaku - Grafický design Andrea Houšková

Někteří z mých klientů

Andrea Houšková grafický design - Unicef
Andrea Houšková grafický design - ELAI
Andrea Houšková grafický design - ČDIS
Andrea Houšková grafický design - DVI
Andrea Houšková grafický design - Amnesty International
Andrea Houšková grafický design - Daktela